teisipäev, 15. september 2009

Nojah

Ma olen küll oma IT koduste ülesannetega lootusetult maha jäänud, ja mis ma ikka parata oskan, see on ju 100% minu süü, aga proovin nüüd tõsiselt järgi jõuda sest ülesanded ei ole ju rasked.

Kooli-Clio on lisa Sala-Cliole ja Emo-Cliole. See on loodud...sest õpetaja käskis. -.- Mul pole vähimatki isu Emo-Cliod koolijutuga risustama hakata, ega Sala-Cliod avalikuks teha, seega tekitasin kolmanda blogi mille ma kooliaasta lõpus taaskord ära kustutan.

Ma pole kindel, kas tasub hakata õpetaja e-maili risustama vanade kodutöödega, sest hinnet see niikuinii ei muuda. Siinkohal vabandan, et ma neid ära ei saatnud.

...kui nüüd järele mõelda, siis ma vist ikka teen need ära, ühe e-mailiga kästi kaasa saata märksõna/koodnimi mida hinnete juures kasutada ja mulle meeldiks oma netinime pisut klassisiseselt...juurutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar