teisipäev, 15. september 2009

No saate oma teise postituse ka

3. (17.09) tunni ülesanne:

1. Lugege läbi tekst ajaveebide kohta:
http://www.koolielu.edu.ee/oppetipp/blogi_kasutamine.pdf


2. Selle teksti lõpus on juhend, kuidas bloggeris oma ajaveebi luua.

Kui keegi soovib, võib ta valida endale mõne muu keskkonna, kuhu ajaveeb tekitada. Neile, kes vajavad väga täpset juhendit, soovitan ma siiski teha bloggerisse, mis on väga levinud ja suhteliselt lihtne keskkond.

3. Tehke endale ajaveeb.



Kuna lihtsalt ajaveebi loomine ei ole eesmärk, siis lisan kohe ka neljanda tunni ülesande (3. ja 4. tunni ülesannete eest saate koondhinde (ühe hinde kahe tunni ülesannete eest)).

4. (24.09) tunni ülesanne:

1. Lisage oma ajaveebi 2 postitust. Üks nendest peaks pakkuma kaasõpilastele huvitavat informatsiooni (sobib ka selle veebilehe info, mille te mulle esimese ülesandega saatsite).

Lingid paluks teha aktiivseks, et neid oleks mugav vaadata.

2. Kujundage oma ajaveebi. Muutke kujundust ning lisage sobivaid/meeldivaid atribuute.

3. Saatke mulle oma blogi aadress.

NB! Kui sa kirja saadad, siis kontrolli, et seal olev aadress ikka toimib.



http://www.tlu.ee/~kairio/9klass/


Ma toppisin selle ise endale siia, sest mul on nii kergem ja kiirem õiget aadressi ning ülesannet üles leida, kui läbi e-kooli. =)

Aga jah, huvitavat infot... Eeem...öööm...khm...



Negatiivne, aga väga õige elufilosoofia. Lisaks on selle mehe hääl imeline.

Ma tahaksin näha meie klassi blogilisti, mul pole hetkel õrna aimugi kuidas töötavaid linke teha, neil on järsku sellekohaseid õpetusi.

Ning mulle meeldib mu blogikujundus, seda vaadates tekkib tunne, nagu oleksin ma nõiakatlasse kukkunud.

Huvitav, kas mul oleks võimalik teha nii, et mu blogi tagataustal liiguksid ringi väikesed rohelised mullid? See oleks nagu eriti win.

EDIT: Ma sain lingi-koodi kätte, vahet pole.

MEHED (ja muud isikud) VAADAKE SIIA!

Üks moodus linke luua:

<_a href_=" *sisesta lingitav aadress*">
*sisesta tekst mis lingiks muutub*<_/_a>

Kirjutades eemaldage koodist _ märgid, " ja tühik esimese a järel jätke kindlasti alles..

Näide:

Komeet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar