pühapäev, 4. oktoober 2009

Õpetajate päev

Hästi, hästi, ma proovin sellega ruttu ühele poole saada. Andestage mu entusiasmivaegus koolitööde tegemise puhul, ma sain just laiekraaniga monitori ja see tekitab mulle sellist silmavalu, et anna või otsad.

Et siis...*khm*

Koolitöö

Õpetajate päev algas sisse magamisega, jõudsin suurivaevu bussi peale, aga kui kord kohal olin läks kõik enam-vähem ladusalt. Kolmas klass võttis mind positiivselt vastu, aga Annaga said nad hulga paremini läbi. Minu roll õpetajate päeval jäi väheldaseks ja tagaplaanile. Sellest hoolimata oli tegu meeldiva kogemusega, peaaegu kahju, et ma õpetajate päeva rohkem kogeda ei saa. Aga ise ma seda ametit võtta ei kavatse, esiteks pole mul selleks küllalt kannatust, et karjatäie päkapikkudega tegeleda, teiseks pole mu suhtlemisoskus küllalt hea.
Põhiliselt tegelesin mina väikestega inglise keele tunnis. Proovisin neile pisut mitmust selgeks teha, sest nad unustasid koguaeg ära, et kui esemeid on mitu tuleb mitmuse moodustamiseks nende lõppu ''s'' lisada. Suurema osa ajast jäin siiski tahaplaanile, ehk meelega, ehk kogemata, kuid Anna oleks ilma minutagi oma ülesandega oivaliselt hakkama saanud.



Ma peaksin lõpetama fotode rikkumise. XD Või peaksid õpetajad oma ootusi fotode suhtes madalamale laskma, mulle üldiselt ei meeldi, kui mind pildistatakse, aga kõik pildid, kuhu mu nägu ''kogemata'' peale polnud jäänud on maha võetud. Ebaõiglane. XD



Ma näen, et pärast (?) minu koju minekut toimus kusagil veel mingi...aktusetaoline asi? Mul polnud aimugi, et selline asi toimub, muidu oleksin võibolla isegi kohale jäänud, kasvõi keelpillimuusika pärast.



Siinkohal suured tänud õpetajale, kes minule ja Annale halastas ning seitsmendal inimeseõpetuse vahele jättis, et me saaksime pärast kolmandat tundi koju minna.

Ning märge Azelenale, Grimile, Screamerile või kellelegi taolisele, juhul, kui nad kunagi seda blogi peaksid lugema: Jah, mu juuksed ON nii turris. Ma ei saa sinna midagi parata. Aga te kõik ilmselt teadsite seda juba, eriti pärast seda, kui Azelena mu eesnime kasutades väidetavasti Google'i abil minu kooli kodulehelt valentininädalal tehtud pildid leidis ja neid laiali jagas (suured tänud *sarkasm*)

PS: Kes mu mapi üles leiab, saab tasuta kriipsujuku, kaotasin selle vist kolmandasse klassi ära. Kuri kahtlus, et õpetaja võttis selle kogemata kaasa.

1 kommentaar:

  1. Tahtsin et sa teaksid, et sa ei olnud Annaga ainuke, kes kontserti ei näinud. See oli mõeldud ainult õpetajatele ja meie klassist viibisd seal ainult need kes olid kontserti korraldams. ;)

    VastaKustuta